2015. április 25., szombat

Random nails: Sütiszörny

Sziasztok!

Nem tudom akad e nálatok olyan,aki hangszeren játszik.viszont mivel rám parancsolt a zongora oktatóm,hogy vágjam le a körmöm, muszáj voltam./annak most dezsvű/ (Na de PLS, abban a gyökér Violettában is 80cm-es műkörömmel zongoráznak! :S) Hah,de én nem adom fel olyan könnyen, utána néztem,hogy milyen technikákat lehet alkalmazni,hogy a rövid körmeink is szalon képesek lehessenek. Leginkább a világos köröm lakkokat ajánlották,de az "univerzumos" köröm is jól mutathat. Szóval gondoltam szétnézek a Gugli-bácsin,és inspirálódtam. Íme a végeredmény----->




Tudom láttatok már jobbat is,de most csak ez jutott eszembe :/ Azért valljuk be,jobb mint az "üres köröm"... :D
Ti hol inspirálódtok? Hogy tetszik a mani?
xxxPL

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik :) én is egyik rendszeres olvasója vagyok a blogodnak,és jól esik,hogy egy ilyen tehetséges(komolyan, jobb vagy mint egy képzett manikűrös) ember dicsérte meg. :)

      Törlés