2015. július 22., szerda

Nyár színei körmös kihívás #6

Akvamarin

Végre megint valami kék!
Nagyon örültem ennek a fordulónak,mert bár nem lett túl színhű a manim,azért én imádtam viselni. :) Annak viszont még jobban örültem,hogy SIKERÜLT! Végigcsináltam egy kihívást! Tudom,tudom nem nagy szám,de most nagyon hepaj van,szóval értékelem...és hiányozni is fog. Köszönjük Thimmyke,nagyon jó kihívás volt! Vissza kanyarodva a büszkélkedésemhez,már a Tavasz színeit is végig akartam csinálni,de az utolsó fordulónál bedobtam a törülközőt. Ne értsetek félre,én nagyon kitartó ember vagyok,de diáki kötelezettségeimet is el kellett látnom(tanultam :"() és ez háttérbe szorította a blogos teendőimet. (Utólag persze nem bánja az ember,NAGYON jó bizonyítvánnyal a háta mögött,de akkor egy kicsit el voltam kenődve a "Füstbe ment terv" miatt :D) Diadalmamként be is mutatom az utolsó fordulóra készített művemet.







(És a végére egy kis holo csoda *-*)
Felhasznált lakkok:
-Avon gel finish Iceberg white 
-Avon gel finish Snow star (ezt az ezüstös lakkot kentem két rétegben az essence-s holografikus fedőlakkom alá)
-Essence effect 22 I♥magic (holo topper)
-Miss sporty 544 (az egyik kedvenc türkiszem)
-MoYou fashionista 05 

Bár elég minimalista design lett,ennek ellenére imádtam készíteni,viselni,fotózni. Egyik kedvenc manikűröm lett. 

Nektek hogy tetszik? Nézzetek szét a többieknél is! ;)
xxxPL


10 megjegyzés:

  1. Jaj, ez annyira szép lett! (-: Szerintem néha jó a minimalista design. ;)
    A tanulás azért fontosabb volt. (-: Utólag is gratulálok a bizonyítványodhoz! Én is tervezem, hogy fogok kihívásban részt venni, majd alakul..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon kedves vagy. :) Hát igen, néha nincs kedve az embernek órákat ülni egy-egy köröm fölött... ilyenkor jó csak festeni, nyomdázni. *-*

      Törlés
  2. Nagyon szep! En is oly regota szeretnek ilyen chevron manit, de ecsettel nem sikerulne eszkozom pedig meg nincsen hozza sajnos, na de majd idovel. :)
    Es gratulalok a bizonyitvanyodhoz! En meg a gimit jarom, most jon az utolso evem. Fogalmam sincs, hogy az erettsegire keszules, szalagavato, ballagas mellett, hogy lesz idom kormozni is, de hat csak nem lesz olyan veszes. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) hát igen, ecsettel tényleg egy mission impossible lenne :D Hát akkor úgy néz ki nem lesz neked egy leány álom a következő tanév,de én mindenesetre sok sikert és türelmet kívánok hozzá. (És remélem azért a blogra is lesz majd pár perced,mert én nagyon szívesen olvasgatom a posztjaidat ^^)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Tényleg nem színhű, de ennek ellenére gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Hát igen, a szabad szellemű énem nem hagyott nyugodni,de ezek szerint jól tette. ;)

      Törlés
  4. Wow ez gyönyörű lett!!! Nagyon szépséges!

    VálaszTörlés