2015. július 19., vasárnap

Teszt~GR rich color 76;64

Sziasztok!

Gondoltam,mivel igencsak ritkák a teszt jellegű bejegyzések,most egy lakk teszttel leplek meg titeket,és nem egy manikűrrel...a jövőhéten higgyétek el lesz kárpótlás bőven ;3
Szóval. Még soha nem volt ezelőtt Rich Color lakkom,de a Golden rose már EZZEL a lakkjával felkeltette az érdeklődésemet. "Ha ilyen pöpec homoklakkokat gyártanak,akkor szerintem a krém színű lakkjaikban sem csalódhatok!" mondá' Liza,és vadul pakolgatni kezdett a naillandos kosarába :D. Mivel már a kosár lassan teli volt (nyomdalemezekkel ;)),ennek a két lakknak engedtem csak,hogy elcsábítson. Mielőtt belevágnék,előre bocsátom,hogy a minap súlyos traumában volt részem. Letört a középső ujjamon a köröm,de annyira,hogy menthetetlen lett a helyzet,és a többit is vissza kellett reszelnem. :( 


A lakkokról annyit,hogy az ecsetük fogása kellemes,az ecsetfej széles. Bár és nem tudtam egy ecsetvonással beteríteni a körmöm,könnyen oda terelgettem a lakkot,ahová kellett. Az üvege egyszerű,mégis szerintem vonzó(már amennyire egy üveg az lehet :D),és 10,5ml-t rejt magában. 3 vékony vagy 2 vastagabb rétegben fednek tökéletesen.Szerintem mindkettőnek egyforma a fedése,de 
 ha választanom kéne,a fehér(76)nek egy hangyányival jobb mint a barack(64). Fényesre szárad,viszonylag gyorsan,de az én körmeimen egy vékony réteg fedőlakkal látható. (Este lakkoztam,és nem akartam,hogy párna lenyomatos legyen másnapra.)
 Azt hiszem megtaláltam a tökéletes barack színű körömlakkot! ^^
Nektek hogy tetszik? Megvan valamelyik lakk?
xxxPL

U.I: Aki nézi az instagram-om,az olvashatta,hogy tegnap estére ígértem ezt a bejegyzést,úgyhogy bocsi a csúszásért... a technika ellenem volt :/.

4 megjegyzés:

  1. Nem rossz, bár a szín nem az én világom. A körmödért kár..... A rövid sem áll rosszul, de ismerem az érzést, mennyire bosszantó.. A márkától a jelly típusú lakkom van meg egy matt fehér homok, utóbbit szeretem, olyan meszelt fal feeling. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is nagyon sajnáltam,főleg azért,mert egy hónapja növesztettem(sajnos lassan nő),formáztam és letört. De annyira,hogyha nem vágom és reszelem le,akár tövig is beszakadhatott volna,úgyhogy még örülök is,hogy ennyivel megúsztam :) Én is szeretem a homok lakkokat,de a jellys és géles hatásúak közelebb állnak hozzám. Pedig a homok lakkok olyan "egzotikusak" :D

      Törlés
  2. Nekem is van lakkom a Rich Color kollekcióból, tökéletesen meg vagyok elégedve velük. :)

    VálaszTörlés