2015. augusztus 7., péntek

Random nails: Feeling like a princess :)

Sziasztok!

Mostanában(ha jól emlékszem)annyi kihívásra neveztem,alkottam,hogy "csak úgy" nekiállni és mindenféle ötlet nélkül,meg egy maréknyi lakkal ötletelgetni sajnos nem maradt időm. A mostani manikűrrel sem vagyok maradéktalanul elégedett,de legalább kiléptem a komfortzónámból,és csajosabb színekben gondolkodtam. Ha visszatekerhetném az időt,az essence csillámos lakkot toppernek használnám, és nem raknék annyi követ a kisujjamra sem... Ezeknek ellenére azért el-el hordtam,és bevallom még egy kicsit tetszett is,hogy olyan "hercegnős" körmeim vannak. :) A strasszokat egy kínai üzletben találtam nemrég,és nagyon tetszenek a benne lévő színes,változatos alakú kövecskék. Biztos fogom még használni a közeljövőben... A nyomdázásról pedig annyit,hogy most nem nyomdalakkal készült,hanem egy régebbi miss sporty lakkal(eléggé sűrű volt már). Na de most jöjjenek a képek!


 (A glitteres lakkon mikor hogy esik a fény,de azt furcsálltam is,hogy némely képen,mintha átlátszana az eredeti körmöm,pedig higgyétek el,nem látszik át.../három réteg csillám és szivacsozás után :D/)



Felhasznált lakkok:
-Essence I♥TRENDS 04 cupcake topping (a képen)
-Golden rose 76 (fehér alap)
-Miss sporty 457 (nyomdázás,és a színátmenetben is szerepelt)
-Miss sporty 344 (őt is belecsempésztem a színátmenetbe)
-Essence the gel nail polish 23 wonderfuel
-Strasszok
-MoYou London Doodles 04

Mint látszik,sok mindenből tanul az ember,és most is,mint már egy párszor észrevettem,hogy elég jól lehet nyomdázni egy egy sűrűbb miss sporty lakkal...szóval érdemes kísérletezgetni. :)

Nektek hogy tetszik? Ez nálatok is a nagyon csajos kategória,vagy csak én vettem ezt a fejembe? 
xxxPL

2 megjegyzés:

  1. Szerintem csajos. (-: Nekem tetszik, néha tényleg ilyen is kell. Van egy hasonló glittercsodám, mindig azt is betervezem, aztán kitalálok mást. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát igen,csábítóak a glitteres lakkok is,de mostanában a holo-k és a pasztell lakkoknak erősebb a vonzerejük. :D De azért igyekszik az ember kihasználni ami van...

      Törlés