2015. október 14., szerda

Körmös technikák kihívás #7

Saran wrap

Egyre inkább közeledünk a kihívás végéhez,ami ezért számomra egy kicsit szomorú,mert annyira jó volt minden fordulóra ötletelgetni,kísérletezgetni. Én leginkább a kísérletre tenném a hangsúlyt,mert ezt a technikát sem próbáltam eddigi pályafutásom alatt(mint ezelőtt egy pár előzőt sem). Pofon egyszerű,de nagyon látványos technikával álltunk ebben a fordulóban szemben,mégpedig a saran wrap-pal,magyarosítva márványos körmökkel. ITT nézhettek meg róla egy magyar nyelvű elkészítési videót. Nos,én mint sokszor máskor is,nem elégszem meg az alap technika szépségével,és egyszerűségével,hanem egy kicsit tovább gondoltam...







Felhasznált lakkok,kellékek:
-Lovely nude nr07
-The Colour Workshop (TCW) nail polish-barna
-Egy noname sötét nude lakk(bocsánat,elég régi lakk,a címke sincs már rajta)
-Miss sporty 340 (bordó)
-Mundo de unas,fekete nyomdalakk
-MoYou literature 02
-celofán
-Avon szegecsek

Eleinte nem ilyennek terveztem a manikűrt,a bordó helyére rózsákat szerettem volna,de nyomdalemezem nincs,amin rózsa lenne(vagyis,úton van még :)),úgyhogy lemondtam róla,és csak a rózsa szép vörös színét kombináltam bele a műbe. A saran wrap nem feltűnő,pontosan azért ,hogy minél inkább hasonlítson egy régi,sárgásan fakó levél papírra. A nyomdát beismerem,eltoltam,de nem akartam újra kezdeni,úgyhogy ferde szöveget raktam mindre. Még ennek ellenére is nagyon tetszett. Szerintem a szegecsek sokat dobnak a manikűrön,azok nélkül egy kicsit "unalmas" lenne. Nagyon imádtam ezt a manikűrt,annyira összhangban van ez a két szín...ki gondolná,hogy a szerény nude ennyire gyönyörűen mutat a merész bordóval? Eddig is szerettem a nude lakkokat(a bőrszínemhez tökéletesen illő keresése még nem ért véget sajnos),amit itt a blogon nem mutattam ki eléggé...ezek után biztos többet nyúlok értük,mint egy egyszerű fehér lakkhoz...legalábbis megpróbálok. Nézzetek be a többiekhez is! ;)

Nektek hogy tetszik? Milyen színekkel szoktátok még párosítani a nude lakkokat?
xxxPL

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! A ferde írás a régies papíron direkt érdekes és a bordó lakk is csodás :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Szerintem még talán jobb is, hogy ferdén vannak a feliratok. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nekem is egy kicsit jobban tetszik így,néha kell egy kis "rendetlenség". :D

      Törlés