2015. november 2., hétfő

Manikűrvadász 21.

Sziasztok!



A mostani fordulóban Nikki-t kaptam páromul,aminek nagyon örültem,mert rendszeresen olvasom a blogát,így már volt egy pár kiszemeltem... Végül ERRE a terepmintás manikűrre esett a választásom,amit kisebb változtatásokkal újraalkottam.


Az eredeti manikűr.
~***~
Az én változatom.



Felhasznált lakkok,kellékek:
-Essence the gel nail polish 26 Brazilian jungle (világos zöld)
-Essence the gel nail polish  46 Black is back (fekete)
-Essence the gel nail polish 44 on air! (csillámos bronz)
-Golden Rose Wow 96 (nude)
-Essence  colour 3 04 walk in park (sötétzöld)
-Miss sporty 548 (szürke)
-The colour workshop (TCW) barna
-Avon szegecsek
-Seche Vite dry fast top coat
-Astor pro manicure already dry!

Sajnos az enyém nem sikerült olyan "lágyra" mint a Nikki-é,egy kicsivel erőteljesebbek lettek a színei(ez részben annak a hibája,hogy nem volt krémes arany lakkom,csak glitteres...na meg a fekete miatt,de az nagyon kellett bele). Kivételes módon a jobb kezem jobban sikerült,csak hát ő nem olyan jó "pózer" mint a bal,így a képek nagy részén elég idióta kéztartásom van. :/
A foltocskák pontozó segítségével készültek,a középső ujjamra pedig az essence the gel nail polish 44-es on air!-jét felszivacsoztam(önmagában csak egy toppernek felelne meg).A többi ujjamra pedig a GR Wow96-os nudeja került,amit imádok,mert szerintem nagyon jól áll a bőrszínemhez. Azért remélem nem lett olyan borzalmas,mint ahogy per pillanat én látom... :D 

Nektek hogy tetszik? Nézzetek be a többiekhez is! ;)
xxxPL

23 megjegyzés:

  1. Szerintem a Tied is nagyon jó lett! (-: Nekem nagyon tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  2. dejóóó!! nekem nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett :))

    Niki (Lakkjegyzet)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon jó lett kicsit intenzívebb színekkel. Valamint a mintáid formája is lényegesen terepmintásabb mint az enyém :D

    VálaszTörlés
  5. Milyen jóó! Nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  6. Uhh nekem nagyon tetszik! Csodaszép lett, igazi military-s mani :)

    VálaszTörlés
  7. Ez szuper jó lett! Még soha nem csináltam camo körmöket, de másoknál mindig csak ámulok rajtuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik. :) Én sem gondoltam volna,hogy valaha elkészítek egy ilyet,de hát mit be nem vállal az ember egy Manikűrvadászon... :D

      Törlés