2016. augusztus 4., csütörtök

ManiCute-Fagyos finomságok

Sziasztok!
Elérkeztünk a ManiCute következő témájához,amit én sajnos késve posztolok. Kivételesen most önhibámon kívül alakult így ez az egész,mivel a nyaralásunk során nem voltam gépközelben,így a bejegyzéssel sem tudtam időben elkészülni. Na,de most itt vagyok egy nyárias,frissítően fagyos manikűrrel! :)
Nos,nem így képzeltem el fejben,mikor nekiláttam,de végül is,örülök,hogy így alakult. Annyira megszerettem,hogy nem bírtam leállni a fényképezéssel,szóval most sok-sok képpel boldogítalak titeket. Mellesleg úgy döntöttem a természet lágy ölén fogok a későbbiekben fotózni,mivel ha belehalok sem fogok házon belül normális fényviszonyokat találni...




 Felhasznált lakkok,kellékek:
-Avon gel finish iceberg white(fehér)
-Golden Rose 3D Glaze top coat 02
-China glaze 1299 AT VASE VALUE (kék)
-China glaze 1292 PETAL TO THE METAL (lazacos narancssárga)
-China glaze 1291 PEONIES & PARK AVE (rózsaszín)
-China glaze 1297 LOTUS BEGIN (lila)
-Lovely nude nr07 (+egy kis noname sötétbarna=fagyitölcsér)
-Pet'la plate OhNomNom
-Mundo de Unas fekete nyomdalakk
-Eveline 8in1 alaplakk
-Seche Vite dry fast topcoat

Az alapterv a stamping decal volt,amit sikeresen végre is hajtottam. Néhol kevergettem a színeket,de alapjában véve tisztán használtam őket. Miután elkészítettem a matricáimat,megállt a tudomány. Nem tudtam milyen alapra,és hogyan helyezzem fel őket... Aztán jött a mennyei megvilágosodás,hogy már iszonyat rég készítettem negative space manit,így hát abba az irányba haladtam tovább. Mint a képeken is látszik a középső ujjamnak csak a felén van,azért hogy harmonizáljon a mutató és kisujjam francia mosolyvonalával. Nos,nagyon "bevadultam" mert egy kis csillámos fedővel dobtam fel a fehér részeket,mintha jégbe fagytak volna. 
Akinek megvan ez a fedőlakk,ajánlom,hogy próbálja ki fehér alapon,elképesztően jól néz ki,télen abszolút kedvenc kombinációm lesz. 
Imádtam ezt a körmöt,kivételesen most 100%-ban elégedett is voltam a munkámmal,hosszú idők óta először. :D
Nektek hogy tetszik? Nézzetek be a többiekhez is!
xxxPL

11 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon jó mani lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper manikűr lett :) A képek is nagyon jók, én is mindig a szabadban szoktam képeket készíteni, mert ott van a legjobb fényviszony :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,látom akkor nem csak én vagyok így ezzel. :D Nehéz ám megtalálni a tökéletes mesterséges fényviszonyt,de a természetben én még nem csalódtam.

      Törlés
  3. Nagyon profi! Eredeti és látványos :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon tetszik, úgy feldobja a motívumot ez a szemkiverős csillogás. Ötletes, izgalmas manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök,hogy elnyerte a tetszésed.

      Törlés